پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226025
بهداد سليمي: جلاد سر مرا بريد/رقابت کثيفي بود
تاریخ انتشار : 1395/05/27 10:26:11
نمایش : 1046
وزنه‌بردار دسته ۱۰۵+ کيلوگرم وزنه‌برداري کشورمان در المپيک ريو گفت: اجازه ندادند مدال بگيرم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهداد سليمي پس از ناکامي در کسب مدال دسته فوق‌سنگين‌ وزنه‌برداري بازي‌هاي المپيک ريو گفت: مردم ديدند که چطور حق من را براحتي خوردند. هر قدر هم اعتراض کرديم مي‌گفتند حق با شماست. حتي آيان گفت حق با تو است، اما کاري از دستم برنمي‌آيد. چرا رئيس فدراسيون جهاني بايد اين حرف را بزند؟

وي ادامه داد: تمام اين مسائل به خاطر دشمني جلودِ جلاد و همسرش است که در ژوري نشسته بودند و به خاطر دشمني با مرادي نخواست من مدال بگيرم. وزنه‌هاي من هيچ مشکلي نداشت و براحتي خطا گرفتند، اما روحيه و جاني برايم نماند تا وزنه سوم را بزنم. خيلي آماده بودم و خيلي تمرين کرده بودم؛ رکورد يک‌ضرب را زدم، اما اجازه ندادند مدال بگيرم.

قهرمان المپيک لندن در پاسخ به اين سوال که به نظر مي‌رسد فدراسيون جهاني موافق 3 طلائه شدن ايران نبوده است تصريح کرد: احتمالا؛ وقتي آيان مي‌گويد حق با تو است، اما کاري از دستم برنمي‌‌آيد؛ مگر مي‌شود رئيس فدراسيون جهاني که حق وتو دارد و تمام تصميم‌ها با اوست، نتواند کاري کند؟

سليمي درباره اعتراض به نتيجه گفت: مدال‌ها را داده‌اند و ديگر نمي‌توان کاري کرد.

وي افزود: وزنه‌بردار گرجستاني هم انصافا خيلي آماده بود و من فقط اجازه ندادم رکورد يک‌ضرب را بگيرد. من هم خيلي آماده بودم بعد از حرکت اول به سجاد گفتم براي حرکت دوم وزنه 252 کيلويي را انتخاب کند، نمي‌دانستم خطا گرفته‌اند. در تمرينات هم تا وزنه 255 کيلويي را زده بودم و اگر اجازه مي‌دادند و در رقابت قرار مي‌گرفتم اجازه نمي‌دادم رکورد مجموع جهان و المپيک را از ايران بگيرند. رقابت سالمي نبود و مدال کثيفي بود؛ جلاد سر من را بُريد.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html